söndag 8 november 2009

Grattis på födelsedagen Lars!


Idag fyller världens bästa Lars år! Han är inte så gammal, ett halvår yngre än mig själv och en av världens bästa killar.

Vi har känt varandra i 8 år och första gången jag såg honom tyckte jag att han verkade läskig men nu är han en av mina bästa bästisar!

Jag har under året som gått visat honom en hel del saker som jag virkat och stickat till systerdöttrarna men även då exempelvis syster fyllt år. Vid något tillfälle sa han "miason jag fyller oxå år snart". Jag undrade vad han skulle vilja ha och han tyckte att det skulle vara något pokeraktigt.

Så jag började ju fundera på vad man kan virka som är pokeraktigt, det som kändes virkbart var ju en pokermarker. Det blev en med ett L på för Lars.
Jag kan inte lova att den ger dig tur eller så Larson, men jag kan garantera att den är gjord med kärlek och såklart en önskan om att du ska få allt i världen som du önskar dig.
Kram och grattis! (och kom hem snart för vi saknar dig)

2 kommentarer:

  1. Ooh. Du är bäst miasson!

    Tack så mycket för presenten. Var hur gulligt som helst och jag måste säga att den har gett mig en del tur sen jag fick den :)

    GG WP som vi säger i pokerspråk.
    (Good Game, Well Played)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jäklar va coool, ush jag fyller inte år färän i April, men nu vet man vad man ska önska sig i alla fall...

    Björn

    SvaraRadera