måndag 26 oktober 2009

Nån's nya projekt

Nån är som bekant mostermia dvs jag själv. Det var mycket "jag vill att nån ska följa med mig på toa", "jag vill att nån ska lägga pussel med mig" igår. Hon är för söt lilla Alva!

Idag var jag på Ljungqvists garn efter jobbet och laddade upp med garn till nya projekt. Ska sticka en schal till mig själv med inspiration från Marika. Lite annorlunda med ett stort projekt i jämförelse med alla de små jag brukar hålla på med. Har lite små projekt på gång oxå, en vant-virkning i handväskan, en virkad nalle som jag ska försöka mig på, den nya schalen och diverse annat smått och gott.

3 kommentarer:

  1. Du kommer märka att schalen känns enkel jämfört med dina små piller-projekt!

    SvaraRadera
  2. Wiee :)
    Grått och vitt som gäller eller?

    SvaraRadera
  3. Jag önskar mig en sjal i julklapp...:)

    SvaraRadera