lördag 17 oktober 2009

Mitt första inlägg

Jag har blivit tipsad om att kolla in bloggspot. När jag väl tog mig lite tid att surfa runt här så inser jag ju att denna portal är bra mycket bättre än blogg.se där jag höll till tidigare. Mitt största problem är att jag är så otålig, det får absolut inte ta tid att skapa en blogg, för tiden vill jag ju lägga på det jag tycker är roligast: att virka och sticka. Men redan efter en halvtimme på den här bloggen så känner jag att det finns en massa roliga saker som man kan göra och jag kan på kort tid skapa en snygg blogg. För jag vill ju att allt mitt pyssel ska presenteras på en snygg blogg. Så välkommen in nya och gamla läsare.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera