söndag 23 januari 2011

Galen i garn

Jag fick en present av min snälla storasyster idag. Den pedagodiska :) den andra systern är mer IT som jag själv. Hon hade köpt en garnbok till mig som hette galen i garn. Det är ganska passande måste jag säga, för jag är verkligen galen i garn! Ska snart hoppa i säng och läsa min nya bok, det är bästa sängläsningen tycker jag. Ibland läser jag sticktidningar, ibland scrollar jag igenom mönster på ravelry på ipoden och ikväll blir det en riktig mönsterbok! Jag är redan ganska sugen på att göra en av grejerna jag har sett i boken.

Vi hade en mysig systerfika på stan idag alla tre. Jättekul att ses bara vi systrar.
Min äldsta storasyster är inte så stor vanligtvis, men just nu har hon en jääättekula på magen, jag väntar spänt på mina nya små syskonbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar