fredag 14 september 2012

Pinterest

Det här med att gå och vänta på en bebis och ha en massa tid till övers är ju både på gott och ont. Jag hinner exempelvis leta runt på internet efter en massa coola applikationer och gadgets, sådant som man sällan hinner annars.

Nu har jag hittat något som heter pinterest. Ofta så sitter jag på google och tittar på bilder på exempelvis virkade julsaker, jag har ofta sparat ner bilderna i en mapp för att kunna gå tillbaka och hämta inspiration för det jag vill virka eller sticka. Med pinterest kan jag istället markera de bilderna som jag tycker är fina och inspirerande och sen gå in där och kika på dem istället för att behöva spara ner på datorn.
En riktigt bra funktion tycker jag! Nu kan även ni kika på de bilder som jag "sparar" så ser ni var inspirationen kommer ifrån. 

Antingen via den här länken http://pinterest.com/mostermia/ eller via knappen till höger som heter "Follow me on pinterest"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar