lördag 26 maj 2012

Gästboksgirland till babyshower

Jag blev inbjuden till en babyshower och blev så himla inspirerad till att börja pyssla. Jag gillar verkligen att titta på amerikanskt pyssel för att det är så överdrivet. Där finns det inga begränsningar. I och med att babyshowers dessutom är ett amerikanskt fenomen så finns det ju en hel del inspiration att hämta. Testa att googla på bilder med texten "baby shower decorations", det är fantastiskt!

Jag gjorde en girland i många färger. Man kan hänga den på väggen eller tom lägga den på bordet som en bordsdekoration. Jag har i det här fallet bara dekorerat några av de färgglada ringarna då jag tänkte att gästerna på babyshowern kan få skriva meddelande till den blivande mamman, lite som en gästbok.

Men man kan även skriva i text i ringarna, typ "grattis på födelsedagen" med en bokstav i varje ring. Det tror jag kan bli riktigt fint  om man gör den till ett kalas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar