måndag 29 november 2010

Första advent!

Äntligen är julmånaden här! Jag ääälskar allt som hör julen till. Julpynt, juplyssel, julmys... Hemma har jag börjat pynta och pyssla men jag är långt ifrån klar. Här är en försmak.
När jag kom hem från Ullared så såg jag en jättestor röd sak hemma, fattade inte vad det var och Micke ville inte berätta. Så jag har knackat, luktat och pillat men har fortfarande ingen aning om vad det var. Fram tills första advent, då fick jag öppna första "luckan" (men nu är det jobbigt för nu får jag vänta ända till tooorsdag med att öppna nästa)

Under lucka ett låg en chokladbit, smarrigt värre och perfekt att äta till vår mysiga adventsfrukost! Han är bra den där Mickisen, han vet hur mycket jag älskar julen och gör det bara mer spännande!

Här är några av mina Ullaredsinköp. Två väldigt enkla julstrumpor som jag sydde på våra namn på. Först tyckte jag dem var lite tråkiga så jag visste inte om jag skulle köpa dem, men nu ångrar jag att jag inte köpte fler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar