lördag 26 december 2009

God jul systerdöttrar

Jag hade någon slags plan att jag skulle hinna pyssla en hel massa innan jul. Så blev det inte. Men lite virkade klappar fick jag ihop.
Alva fick två muffins och kakor som jag glömde att ta kort på. Fanny fick den virkade nallen som det finns en video på någonstans långt tillbaka i bloggen.
Julia fick en filt till sin dockvagn men som lika gärna skulle kunna vara en snuttefilt för hon började mysa med den på en gång. Ett gott betyg skulle man kunna säga.

Jag fick ett tips från Jenny om lite söta saker på etsy där jag oxå fick lite inspiration till den här som Julia oxå fick i sitt paket.

2 kommentarer:

  1. Barnen är mycket nöjda med alla virkade verk:) De båda låtsas äter och smaskar på riktigt på alla saker haha!

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Blir kul att få se Alvas vävda verk sen!

    SvaraRadera