söndag 6 november 2011

Supersöndag

Idag tog min kära sambo med mig till symässan. Han sa att vi skulle åka och fika och jag fick blunda och när jag tittade upp så var vi på älvsjömässan. Jag blev överraskad och jätteglad. Hade missat den helt så det var en riktigt trevlig söndagsöverraskning. 

Var även överraskad när jag kom in, mässan var verkligen kanon. Det fanns allt av allt och till bra priser. 


Jag fastnade märkligt nog mest vid pärlorna och plockade på mig en hel massa olika pärlor. Det blir kanske en ny hobby. Men lite glittrigt garn blev det oxå. Var även på väg att gå loss på jultyger men kunde inte för mitt liv komma på vad jag skulle sy så jag hoppade över det.
På vägen ut köpte vi brända- och kanelmandlar och nu ikväll har jag gjort mitt första armband. Det blev ett jularmband. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar