lördag 11 september 2010

Min pyssliga sambo

Jag har nog pratat tidigare om att Micke gillar att göra fina paket när folk fyller år. Han letar alltid efter nya saker för att kunna göra dom ännu lite bättre. Förra helgen var vi och firade Pontus som fyllde 1 år, han fick ett scrapbookat kort från Veronica som Micke blev så otroligt imponerad av (jag oxå!). Då kom han på att för att kunna förfina paketen ännu mer så får man ju helt enkelt göra korten till oxå.

Idag lurade jag med mig honom till panduro (jag ville ju köpa min quick knit grej) och han shoppade loss på fina papper och sånt.

Resultatet:

Jag är superimponerad! Korten blev jättefina, så nu kan man både vänta sig fina paket och fina och personliga kort.
Och.. Jag har fått en pysselkompis till!

1 kommentar:

  1. Fina kort!!! Jag ser fram emot att fylla år..:)

    SvaraRadera