måndag 12 juli 2010

Bröllop i Lycksele

En fullspäckad helg skulle man lätt kunna säga att det varit. Mickis och jag flög från Arlanda fredag em. Vi blev hämtade på flygplatsen av mamma, Tobjörn och Alva som stod och vinkade så glatt när vi landade.

På hotellet så inledde jag min vistelse med att hoppa i poolen med Alva.
Hon gillar att bada Alvis och jag oxå.

Lördag fm efter en ordentlig hotellfrukost tog vi en promenix in till centrala Lycksele (hihi) över Ume älv.

Senare på em var det dags för vigsel och jag var bröllopsfotograf.

Jag fick låna foto- och videokamera av Torbjörns mamma. Kameran matchade min klänning och jag var lyrisk. Alla trodde att jag hade plannerat inköpet av kameran väldigt väl :)

Fördrink på terassen. Hänger i min prinsessklänning och vilar lite i mina fotouppdrag.

Dagen efter bröllopet är det lunch i bjurträsk. Vilket ställe och vilka vyer! Helt fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar